Kwalitatieve input
✅ Uitgebreide analyse met eerlijke input van je medewerkers
✅ We zoeken naar oplossingen samen met je medewerkers aan de hand van focusgroepen (bottom-up)
Kwalitatieve output
➡️ Rapport met datasegmenten
➡️ Je kent je pijnpunten en je sterktes als werkgever en bedrijf
➡️ Concreet en realistisch prioriteitenplan
De Happy Scan & het Happy Plan
Om te weten wat er speelt binnen jouw bedrijf starten we met het uitvoeren van onze Happy Scan. Dit is een waardevolle diepte-analyse waarin we de verschillende aspecten van tevredenheid bevragen.
De Happy Scan is de eerste en meest cruciale stap binnen het proces van medewerkersbetrokkenheid. Hieruit krijgen we meer inzicht in hoe werknemers zich voelen. Door de sterktes en de pijnpunten van je bedrijf bloot te leggen, kan je bouwen aan een sterk en loyaal team.
Op basis van de resultaten stellen we een strategisch plan op. Dit plan omvat zowel quick-wins die je snel kan doorvoeren, als structurele maatregelen op de lange termijn.
"Niet de zoveelste NPS- of tevredenheidsenquête maar een diepgaande analyse van en met jouw mensen"
1.
Meten
Weg van het buikgevoel. Begin bij het begin: we starten met data en gaan in gesprek met je medewerkers en andere stakeholders.
2.
Prioriteren
We gaan aan de slag met de resultaten van de analyse en stellen samen een strategisch plan op met behulp van onze strategen.
3.
Implementeren
We verzamelen een aantal medewerkers in een Happy Squad en maken gebruik van de kracht van bottum-up creatie.
4.
Evalueren
Om te weten welke impact de acties en initiatieven hebben op je bedrijf, is het belangrijk om te blijven meten.
Medewerkersbevraging:
De Happy Scan
Wat na de analyse en het plan?
De keuze is volledig aan jou! Je kan perfect zelf aan de slag met de quick-wins en prioriteiten. Je krijgt alle nodige tools om je op weg te helpen. Of we blijven aan boord en begeleiden je bij de implementatie van het plan, van begin tot eind. Ontdek alle mogelijkheden tijdens een kennismakend gesprek.
Wat je bij ons niet zal vinden: zweverig gedoe en nutteloze opleidingen.
Wat dan wel? Twee doeners die je van A-Z begeleiden met de nodige prioriteiten.
Waarom Everybody Happy?
✅ Luisteren naar wat écht leeft
✅ Positief en empathisch
✅ Kritisch en resultaatgericht
✅ Concrete en realistische actiepunten
✅ Samenwerking met experts
✅ Meetbaar effect