top of page
Everybody Happy - medewerkerstevredenheid en klantentevredenheid-4319.jpg

Trainingen

Softskilltraining met blijvende impact, daar zorgen we voor.

Bij Everybody Happy vertalen we behoeftes van je medewerkers, organisatie en klanten naar concrete trainingen die echt impact maken.

Onze meest geboekte topics

Everybody Happy - medewerkerstevredenheid en klantentevredenheid-4606.jpg
Voor medewerkers
Everybody Happy - medewerkerstevredenheid en klantentevredenheid-3262.jpg
Voor klantbinding
Everybody Happy - medewerkerstevredenheid en klantentevredenheid-4124.jpg
Voor organisatiegroei

Hoe pakken we het aan?

Wij geloven niet in snelle oplossingen zonder voeling met de realiteit. Daarom bouwen we elke interventie rond drie stappen.

Deze aanpak vertrekt vanuit het wetenschappelijk onderbouwde FET-model van Baldwin & Ford, dat garandeert dat mensen niet alleen begrijpen wat anders moet, maar het ook voelen en doen, zelfs maanden later.

Deze aanpak vertrekt vanuit het wetenschappelijk onderbouwde FET-model van Baldwin & Ford, dat garandeert dat mensen niet alleen begrijpen wat anders moet, maar het ook voelen en doen, zelfs maanden later.

Wij geloven niet in snelle oplossingen zonder voeling met de realiteit. Daarom bouwen we elke interventie rond drie stappen.

Wij geloven niet in snelle oplossingen zonder voeling met de realiteit. Daarom bouwen we elke interventie rond drie stappen.

Deze aanpak vertrekt vanuit het wetenschappelijk onderbouwde FET-model van Baldwin & Ford, dat garandeert dat mensen niet alleen begrijpen wat anders moet, maar het ook voelen en doen, zelfs maanden later.

We meten wat jouw organisatie nodig heeft , met onze data of jouw bestaande data.

We maken workshops of trainingen op maat.

Samen met jou zorgen we voor een concrete vertaling naar de werkvloer.

Wanneer kan je bij ons terecht?

Everybody Happy - medewerkerstevredenheid en klantentevredenheid-4319.jpg
We hebben geen idee wat er écht leeft.

Start met onze priority scan

Je krijgt snel zicht op wat er speelt én een helder actievoorstel.

Everybody Happy - medewerkerstevredenheid en klantentevredenheid-4606.jpg
We weten reeds wat er leeft maar weten niet wat er mee te doen.

Wij analyseren samen en bouwen een concreet plan.

Everybody Happy - medewerkerstevredenheid en klantentevredenheid-4086_edited.jpg
We hebben een concrete nood/vraag.

Een opleiding rond een concreet

thema ? Dan maken we een op maat gemaakte training voor jouw organisatie.

Wat doen we ?

We starten met een onderbouwde, maar laagdrempelige scan die in kaart brengt:

- Hoe medewerkers of klanten zich 
  voelen.
- Wat hen belemmert of motiveert,
   en waar kansen liggen.

Op basis van de resultaten maken we een helder rapport met:

- Scherpe inzichten.
- Concrete aanbevelingen.
- Géén overload aan data, maar 
  duidelijke richtingaanwijzers.

Wat voegen we toe ?

We vertalen inzichten uit de scan naar gerichte trainingen op maat.

- Geen standaardcatalogus, maar 
  interventies die inspelen op reële 
  noden.

- Samenwerking met experten en 
  trainers die sterk zijn in zowel inhoud 
  als impact.

Wat maakt ons anders ?

Bij ons geen losse workshop zonder context of opvolging. Wij:

- Vertrekken altijd vanuit data.
- Werken altijd op maat van de 
  organisatie.
- Zorgen voor échte transfer naar de 
  werkvloer, ook als wij al weg zijn.

Wij geloven niet in hype-interventies.
Wij geloven in verandering die blijft hangen – omdat mensen het begrijpen, het voelen, en er dagelijks iets mee kunnen doen.

Voor wie ?

Voor bedrijven en organisaties die:

- Bewust willen investeren in hun 
  mensen en klanten.

- Met data aan de slag willen (hun 
  eigen of de onze).

- Geloven dat welzijn en beleving de 
  sleutel zijn tot duurzame groei.

Wat doen we ?

We starten met een onderbouwde, maar laagdrempelige scan die in kaart brengt:

- Hoe medewerkers of klanten zich 
  voelen.
- Wat hen belemmert of motiveert,
   en waar kansen liggen.

Op basis van de resultaten maken we een helder rapport met:

- Scherpe inzichten.
- Concrete aanbevelingen.
- Géén overload aan data, maar 
  duidelijke richtingaanwijzers.

Wat voegen we toe ?

We vertalen inzichten uit de scan naar gerichte trainingen op maat.

- Geen standaardcatalogus, maar 
  interventies die inspelen op reële 
  noden.

- Samenwerking met experten en 
  trainers die sterk zijn in zowel inhoud 
  als impact.

Wat maakt ons anders ?

Bij ons geen losse workshop zonder context of opvolging. Wij:

- Vertrekken altijd vanuit data.
- Werken altijd op maat van de 
  organisatie.
- Zorgen voor échte transfer naar de 
  werkvloer, ook als wij al weg zijn.

Wij geloven niet in hype-interventies.
Wij geloven in verandering die blijft hangen – omdat mensen het begrijpen, het voelen, en er dagelijks iets mee kunnen doen.

Voor wie ?

Voor bedrijven en organisaties die:

- Bewust willen investeren in hun 
  mensen en klanten.

- Met data aan de slag willen (hun 
  eigen of de onze).

- Geloven dat welzijn en beleving de 
  sleutel zijn tot duurzame groei.

Wat doen we ?

We starten met een onderbouwde, maar laagdrempelige scan die in kaart brengt:

- Hoe medewerkers of klanten zich 
  voelen.
- Wat hen belemmert of motiveert,
   en waar kansen liggen.

Op basis van de resultaten maken we een helder rapport met:

- Scherpe inzichten.
- Concrete aanbevelingen.
- Géén overload aan data, maar 
  duidelijke richtingaanwijzers. 

Wat voegen we toe ?

We vertalen inzichten uit de scan naar gerichte trainingen op maat.

- Geen standaardcatalogus, maar 
  interventies die inspelen op reële 
  noden.

- Samenwerking met experten en 
  trainers die sterk zijn in zowel inhoud 
  als impact.

Wat maakt ons anders ?

Bij ons geen losse workshop zonder context of opvolging. Wij:

- Vertrekken altijd vanuit data.
- Werken altijd op maat van de 
  organisatie.
- Zorgen voor échte transfer naar de 
  werkvloer, ook als wij al weg zijn.

Wij geloven niet in hype-interventies.
Wij geloven in verandering die blijft hangen – omdat mensen het begrijpen, het voelen, en er dagelijks iets mee kunnen doen.

Voor wie ?

Voor bedrijven en organisaties die:

- Bewust willen investeren in hun 
  mensen en klanten.

- Met data aan de slag willen (hun 
  eigen of de onze).

- Geloven dat welzijn en beleving de 
  sleutel zijn tot duurzame groei.

Everybody Happy - medewerkerstevredenheid en klantentevredenheid-4016.jpg

Medewerkersbevraging

✅ Wetenschappelijk onderbouwd

✅ Anoniem en objectief

Bijna altijd 100% respons

✅ Creatief en persoonlijk

Everybody Happy - medewerkerstevredenheid en klantentevredenheid-4086.jpg

Persoonlijkheidsprofiel

Analyse van gedragsstijlen

✅ Vermijd ‘hokjesdenken’

Verhoog zelfbewustzijn

Verbeter samenwerking

Everybody Happy - medewerkerstevredenheid en klantentevredenheid-4124.jpg

Teamontwikkeling

Start bij de kern van het individu

Steeds op maat

Een gechter team

✅ Meer performantie

Everybody Happy - medewerkerstevredenheid en klantentevredenheid-4606.jpg

EX-strategie

✅ Hogere productiviteit

✅ Lagere uitstroom

✅ Betere klantbeleving

✅ Concurrentievoordeel

Geen standaardformule, wél een formule die past binnen jouw organisatie!

📚 Workshops

Interactief en praktijkgericht, ideaal voor een eerste verkenning of verdieping.

🎤 Keynotes

Inspirerend en prikkelend, ideaal voor een eerste verkenning.

🎓 Trainingen

Voor diepgaande ontwikkeling van vaardigheden of kennis.

🤝 Intervisies

Leren van en met elkaar, begeleid door een ervaren facilitator.

🎭 Acteursessies & simulaties

Realistische situaties inoefenen met professionele trainingsacteurs.

🔄 Terugkomsessies

Voor borging, herhaling en reflectie op eerder geleerde inzichten.

Samen aan de slag?

​​
Boek een vrijblijvend kennismakingsgesprek met Ellis.
Bespreek je doelen, uitdagingen en ontdek of onze aanpak past.
 
Ontdek wat een data-gedreven training jouw organisatie oplevert samen met Wout.
Laat je inspireren door voorbeelden, resultaten en mogelijkheden.

Vraag een voorstel op maat aan. 
Ontvang een concreet voorstel dat aansluit bij jouw context en wensen.

Vraag hier je voorstel op maat aan!

Benieuwd naar onze aanpak? Of gewoon een vraag? Stel hier je vraag en we horen elkaar snel. 👋🏻

bottom of page