top of page
Everybody Happy - medewerkerstevredenheid en klantentevredenheid-4319.jpg

EX-strategie

Een sterke Employee Experience (EX)-strategie is niet alleen iets wat je in gang zet bij het aannemen van medewerkers. Het gaat verder dan een aantrekkelijk onboarding-programma of leuke extra's op de werkvloer. Een doordachte EX-aanpak omvat élke stap in de employee lifecycle, van het eerste contact als potentiële kandidaat tot de laatste dag als ambassadeur van jouw organisatie.

Schermafbeelding 2024-12-09 140127.png

Schermafbeelding 2024-12-09 140127.png

Je EX-aanpak moet voelbaar zijn in elke fase van de lifecycle

We helpen je graag met het uitbouwen van je Employee Experience strategie.

Waarom is een EX-Strategie belangrijk voor je bedrijf?

1. Hogere productiviteit

 Tevreden medewerkers zijn productiever en zullen betere prestaties neerzetten.

2. Lagere uitstroom

Een sterke EX-strategie vermindert verloop waardoor je waardevolle expertise behoudt

Everybody Happy - medewerkerstevredenheid en klantentevredenheid-4095.jpg

3. Betere klantbeleving

Medewerkers die zich gewaardeerd voelen, stralen dit uit naar klanten.

4. Concurrentievoordeeel

Organisaties met een uitstekende EX trekken makkelijker nieuw talent aan.

Je EX-aanpak moet voelbaar zijn in elke fase van de lifecycle

Everybody Happy - medewerkerstevredenheid en klantentevredenheid-3996.jpg

Een EX-strategie of ook wel Employee Experience-strategie, is een doelgerichte aanpak om een positieve en inspirerende werkervaring te bieden aan huidige en toekomstige medewerkers. 

bottom of page